Realizacje

Nowa obwodnica Strzelec Krajeńskich w województwie lubuskim została wybudowana i oddana do użytku. Jej głównym celem było przekierowanie ruchu tranzytowego poza miasto, co pozwoliło odciążyć istniejącą sieć drogową oraz poprawić bezpieczeństwo i płynność ruchu w centrum.
Inwestycję zrealizowano w formule „zaprojektuj i buduj”. Projekt opracowano na zlecenie Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, reprezentowanego przez oddział w Zielonej Górze. Za wykonanie odpowiadała firma Colas Polska.
Trasa obwodnicy rozpoczyna się na 83. kilometrze drogi krajowej nr 22, około 1,3 km na zachód od Strzelec Krajeńskich, w pobliżu miejscowości Brzoza. Jej koniec znajduje się na 88. kilometrze w rejonie Lichenia, gdzie ponownie łączy się z drogą krajową w kierunku Wałcza. W ramach inwestycji powstało ponad 7 km nowych dróg, jednopoziomowe skrzyżowania, przejścia dla zwierząt, oświetlenie oraz stanowiska kontrolne ITD. Dodatkowo wybudowano dwa obiekty jednoprzęsłowe i dwa o konstrukcji skrzynkowej.
Źródło zdjęcia: rynekinfrastruktury.pl

Projekt, w ramach którego wybudowana zostanie kładka pieszo-rowerowa wraz z schodami oraz pochylniami dla osób z niepełnosprawnościami, polepszy warunki komunikacyjne i umożliwi bezkolizyjną przeprawę dla ruchu pieszo-rowerowego, nad drogą krajową nr 10 w Szczecinie (ul. Andrzeja Strugi).
Główną część obiektu stanowi stalowa konstrukcja łukowa z pomostem zespolonym, o rozpiętości 35 metrów, połączona ze skrajnymi przęsłami żelbetowymi.
Stalowa konstrukcja głównego przęsła kładki, o wadze około 30 ton, została ustawiona na podporach w jednym elemencie, podczas kilkugodzinnego, nocnego montażu.
Na końcowych fragmentach dźwigara łukowego zastosowana została kolorystyka Floating Garden 2050 – nawiązująca do wody, zieleni i przestrzeni, będącą wizją rozwoju miasta Szczecin.

Realizowana inwestycja obejmuje teren gminy Kórnik i Miasta Poznań w województwie wielkopolskim. Projekt zakłada rozbudowę i modernizację kluczowych odcinków dróg, poprawiając ich funkcjonalność i bezpieczeństwo.
Prace obejmują dwa główne fragmenty: pierwszy – od skrzyżowania z ul. Radiową (droga gminna nr 332003P) do łącznicy drogi ekspresowej S11 w Koninku, oraz drugi – od skrzyżowania ul. Poznańskiej (droga powiatowa nr 2461P) z ul. Leśną (droga gminna nr 330245P) w Borówcu do skrzyżowania z ul. Krzesiny (droga gminna nr 877620P) w Poznaniu. Łącznie powstaje ponad 9 km nowych dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
W ramach inwestycji budowanych jest pięć rond, wiadukt nad linią kolejową nr 272 Kluczbork – Poznań Główny, dwa mosty jednoprzęsłowe nad rzeką Kopel oraz przejścia dla zwierząt w formie przepustów skrzynkowych. Projekt obejmuje także łącznice: P1, łączącą drogę powiatową nr 2489P z trasą Poznań – Borówiec, oraz P4, zapewniającą połączenie z drogą ekspresową S11.

Projekt opracowano na zlecenie Skarbu Państwa – Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, reprezentowanego przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu.
Przedmiotem opracowania był projekt rozbudowy drogi krajowej nr 45 o klasie technicznej GP i kategorii ruchu KR5, zlokalizowanej na odcinku Zawada – Jełowa. Odcinek rozpoczyna się dowiązaniem sytuacyjnym do istniejącej nawierzchni drogi krajowej nr 45 za w km 112+137, a kończy się w km 121+528 dowiązaniem do projektu przebudowy DK45 odc. Jełowa – Bierdzany. Długość projektowanego odcinka wyniosła ponad 9 km.
W ramach tego opracowania zaprojektowano również między innymi: jezdnie dodatkowe, ścieżki pieszo-rowerowe, rowerowe i chodniki. Ponadto opracowanie założyło przebudowę 3 mostów: nad rzeką Mała Panew, Kanałem Fabrycznym i Brynicą oraz budowę wiaduktu nad linią kolejową nr 301.
Inwestycja ma za zadanie przyczynić do zwiększenia konkurencyjności oraz zapewnienia spójności społecznej, gospodarczej i przestrzennej dla podniesienia atrakcyjności województwa opolskiego.

Przedmiotem zamówienia było zaprojektowanie i budowa drogi krajowej nr 32 – ponad 3 km. Powyższy odcinek stanowi fragment drogi krajowej nr 32, oraz zlokalizowany jest na terenie województwa wielkopolskiego, w powiatach: poznańskim, na terenie gminy Stęszew.
W ramach tego opracowania wybudowano: dwa nowe wiadukty nad linią kolejową nr 357 Powodowo – Luboń k. Poznania, ciągi pieszo-rowerowe, oświetlenie drogowe, trzy zbiorniki retencyjne.
Planowana inwestycja zapewniła prawidłową obsługę komunikacyjną oraz zapewniła poprawę bezpieczeństwa na wybudowanych drogach.

Projekt obejmował budowę obwodnicy Rogoźna po północnej stronie miasta. Projektowana droga będzie posiadała kategorię drogi wojewódzkiej oraz klasę techniczną G. Początek nowej drogi zaplanowano pomiędzy miejscowościami Cieśle i Marlewo, zaś koniec na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 11 z drogą powiatową nr 1352P w miejscowości Gościejewo. Długość projektowanego odcinka wyniosła 7,1 km.
W ramach opracowania zaprojektowano również między innymi: dodatkowe jezdnie, wiadukt nad linią kolejową, most nad rzeką Wełną.
Inwestycja jest w trakcie realizacji. Wykonawcą jest firma PORR S.A.
Źródło zdjęcia: wzdw.pl

Przedmiotowa inwestycja, zlokalizowana na terenie miasta Konin w województwie wielkopolskim, obejmowała zaprojektowanie połączenia ulic Ignacego Paderewskiego i Wyzwolenia w związku z modernizacją linii kolejowej E-20 Warszawa – Poznań.
W ramach prac wybudowano nowy odcinek ulicy od skrzyżowania ulic Paderewskiego i Przemysłowej do skrzyżowania ulic Wyzwolenia, 11 Listopada i Zakole, a także rozbudowano istniejące drogi. Powstała również estakada o konstrukcji 3-przęsłowej.
Celem inwestycji było usprawnienie ruchu w północno-wschodniej części miasta oraz poprawa warunków komunikacyjnych.
Współpracujemy m.in. z

Skontaktuj się z nami
Jeśli potrzebujesz informacji o naszych usługach, fachowej porady lub chcesz omówić szczegóły współpracy, skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy znaleźć najlepsze rozwiązania.